donderdag 28 augustus 2008

Afscheid...






Vandaag mijn laatste dag in Xela, morgen vertek ik naar Antigua (vlakbij de hoofdstad) om overmorgen vroeg te vertrekken. Zondag ben ik dan weer in Nederland.
Nog gezellige laatste dagen gehad, maar afscheid nemen is niet leuk. Daarom vooral foto´s van mensen deze keer. Natuurlijk op de foto met Amparro en Oralia, Oralia en haar kinderen, en natuurlijk een van de vele foto´s die ik van Karla gemaakt heb, het dochtertje van Oralia , echt een klein monstertje die dol is op Nederlandse liedjes, die ik dan natuurlijk moet zingen. Misschien dat ik die kleine nog wel het meest zal missen!
Verder een foto met mijn salsalerares. Gisteren nog gezellig uit geweest..... vanmorgen voelde het wel wat pijnlijk rond de heupjes, maar ja..
Vanavond heb ik nog een benefietetentje, maar misschien blijf ik toch maar lekker rustig "thuis" en neem ik afscheid van alles en iedereen in Casa Argentina waar ik verblijf, of misschien tellen de jaartjes toch een beetje..... ;-)

Geen opmerkingen: